VEELGESTELDE VRAGEN

• Waar wordt het evenement gehouden?

Op de locatie van de voormalige IJsselcentrale Harculo in Zwolle. Let op: het terrein is niet overal vlak, dus draag stevige schoenen.

 

• Wat is de uiterste inschrijfdatum?

Dit kan tot 20 mei, maar het is aan te bevelen dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat de organisatie in kan spelen op het aantal deelnemers dat verwacht wordt.

 

• Hoe doneer je het ingezamelde geld?

In principe per bank, tevens zijn er avonden waarop geld kan worden ingeleverd.

Tijdens het evenement kun je bij de informatie-stand op het terrein ook de opbrengst van je team inleveren.

 

• Kan er gepind worden?

De catering van Zeteenstaptegenkanker werkt met muntjes, deze kun je bij de informatie-stand kopen (contant of gepind).

 

• Kan ik op het terrein overnachten?

Er is een mogelijkheid om je tentje op te slaan aan de rand van het terrein. Hier kun je dan de nacht doorbrengen. Alleen kleine tenten en bijzettentjes zijn toegestaan en er is beperkt stroom beschikbaar. Campers en caravans kunnen alleen op het parkeerterrein geplaatst worden. In de nacht zal er beperkt licht blijven branden rond het parcours en bij de overnachting-tentjes. Ook kun je in je team-tent blijven rusten.

 

• Is een kraam en/of teamplaats verplicht?

Het is mogelijk een marktkraam te huren voor € 25,- , de kraam wordt dan voor jullie opgebouwd. Tot 16 mei is een kraam aan te vragen: zwolle@zeteenstaptegenkanker.nl

Een kraam huren is niet verplicht, je kunt ook je eigen (tuin)tafel en stoelen of iets dergelijks mee nemen.

Denk ook aan een partytent, zodat je met je team beschut kunt zitten. Per team mag er een tent van max. 8x4 meter worden opgezet op de aangewezen plaats. Je kunt Zaterdag 21 mei vanaf 11.00 uur tot 13.00 uur opbouwen en inrichten.

 

• Kan ik als bedrijf sponsoren?

Jazeker! Je kunt een ‘Bedrijfsstap tegen kanker’ kopen. Zo’n Bedrijfsstap kost € 50 of € 100. Hiermee sponsor je een specifieke Deelnemer of een specifiek Team. Als tegenprestatie komt jouw logo op de Stappenloper die we voor onze deelnemers en bezoekers uitrollen tijdens het evenement. En natuurlijk vermelden je Bedrijfsstap op social media.

Zet Een Stap Tegen Kanker is een Anbi-stichting en uw bijdrage kan fiscaal aftrekbaar zijn.

 

• Mogen er sponsor uitingen aanwezig zijn?

Kleine reclame uitingen voor bijv. sponsor mogen bij de teamtent worden gezet.

 

• Wat moet ik doen als er wisselingen zijn in de teamsamenstelling?

Wijzigingen binnen je team kun je doorgeven door te mailen naar: zwolle@zeteenstaptegenkanker.nl

(In geval van calamiteiten moeten we over de juiste gegevens kunnen beschikken.)

 

• Is er een minimumleeftijd?

Kinderen zijn bij dit wandelevenement van harte welkom, mits onder begeleiding van een volwassene.

 

• Waar kan ik kaarsenzakken en promotiemateriaal ophalen?

Als deelnemer van Zet Een Stap Tegen Kanker kun jij kaarsenzakken voor de Lichtjesroute afhalen bij ons Informatiepunt. Daar liggen ook folders en posters die je kunt verspreiden in je eigen omgeving.

 

Ons Informatiepunt bij Van der Capellen Scholengemeenschap, Lassuslaan 230, 8031 XM Zwolle.

Het Informatiepunt is op schooldagen geopend van dinsdag t/m vrijdag tussen 13.00 en 16.00 uur.

 

• Is er horeca aanwezig?

Er is horeca aanwezig op het terrein van het wandelevenement. Je kunt hierbij denken aan: belegde broodjes, warme en koude snacks, drinken etc. Alle consumpties dienen met muntjes te worden voldaan. Het is toegestaan om eigen eten/drinken mee te nemen, met uitzondering van sterk-alcoholische dranken. Het is ook mogelijk om eten en drinken te verkopen als actie voor  je team in je eigen kraam in overleg met de organisatie (zie hiervoor ook het reglement).

 

• Welke etenswaren mag je verkopen tijdens de loop?

Je mag geen etenswaar bereiden op het wandelevenement. Wat betreft verkoop van etenswaar vragen wij je contact met de organisatie op te nemen: zwolle@zeteenstaptegenkanker.nl

 

• Is er sanitair aanwezig?

Ja, er is voldoende sanitair beschikbaar op ca. 50 meter vanaf het evenemententerrein. Er is geen douchegelegenheid.

 

• Open vuur

Open vuur en barbeque is niet toegestaan.

 

• Is er verlichting aanwezig?

Er is beperkt verlichting aanwezig. We vragen deelnemers om bij hun tent bijvoorbeeld partyverlichting of (buiten)kerstverlichting op te hangen om het geheel nog sfeervoller te maken.

 

• Is er elektriciteit aanwezig?

Ja, dit is echter zeer beperkt! Op diverse plaatsen op het terrein zijn stroompunten, neem wel voldoende verlengsnoer mee. Stroom afname is max. 1000 watt dus geen grote stroomverbruikers toegestaan! Bij voorkeur camping-geschikte apparatuur gebruiken.

 

• Is er EHBO aanwezig?

Tijdens het evenement zal 24 uur E.H.B.O aanwezig zijn.

Aanwijzingen en instructies van de organisatie dienen direct opgevolgd te worden.

 

• Na afloop van het evenement:

• Op aanwijzing van de organisatie kan worden begonnen met het afbreken

• De locatie dient schoon te worden achtergelaten. Er staan voldoende afvalbakken om je afval in te deponeren. Wees hierbij zorgvuldig, het grasland wordt voor vee gebruikt.

• Het zou fijn zijn als je ook kunt helpen met het afbreken / opruimen van de algemene voorzieningen!

 

• Kan ik helpen met de organisatie?

Ja, graag! Er zijn altijd mogelijkheden om bij de organisatie te helpen. Bijvoorbeeld bij horeca, of op- en afbouw. Meld je aan via: zwolle@zeteenstaptegenkanker.nl

 

• Ik heb nog een vraag

Mail naar zwolle@zeteenstaptegenkanker.nl

 

stichting Zet Een Stap Tegen Kanker

zwolle@zeteenstaptegenkanker.nl

 

Bank: NL57 BUNQ 206 573 62 59

KvK Zwolle: 84206551

RSIN : 863131955

 

Deze website is met veel liefde gemaakt door zwietart.nl